Interduct lanceert nieuwe huisstijl en website
Nieuwe huisstijl
De nieuwe huisstijl komt voort uit de behoefte aan modernisering, professionalisering en verdere groei en heeft impact op vrijwel alle communicatiemiddelen waarmee de organisatie naar buiten treedt. Daarom lanceerden ze, tegelijkertijd met de huisstijl, ook een nieuwe corporate website. Volledig gehuld in donkerblauwe en zachtere paarse en blauwe tinten biedt deze website een frisse en gebruiksvriendelijke ervaring voor de bezoekers. Op interduct.nl leest men alles over de bedrijven, diensten, innovaties en een aantal van de mooiste projecten van deze ventilatiespecialist.
Lancering
De keuze om de lancering juist op de familiedag te laten plaatsvinden is voor de bedrijvengroep heel logisch. Ruud Coppens, één van de directieleden, legt uit: “Bij Interduct vinden we het belangrijk dat onze mensen zich thuis voelen. En juist op die plek, bij de mensen die dicht bij je staan, deel je belangrijk nieuws het eerst en vier je successen. Daarom leek de familiedag ons hiervoor het aangewezen moment.” Inmiddels zijn de nieuwe huisstijl en website ook extern gelanceerd.
Over Interduct
Met 15 bedrijven en meer dan 350 medewerkers is de Interduct Groep dé ventilatiespecialist van Nederland. Vanuit een gedeelde droomambitie en door de krachten te bundelen, voorzien de Interduct-bedrijven jaarlijks vele bedrijven en particulieren, zowel nationaal als internationaal, van schone lucht. Van ontwerp en (maatwerk) productie tot service en onderhoud; Interduct heeft het in huis. Aangenaam binnen!